Potrošnja ide dalje, kao i navike potrošača, koji su i ove godine imali priliku podijeliti svoje mišljenje i zadovoljstvo maloprodajnim proizvodima i uslugama, u sada već tradicionalnom „Odabranom proizvodu godine“
Morate priznati da vas veseli ono novo što nam pristiže – haljinice, košuljice, svilene marame, kratki rukavi, gola ramena … – piše za portal MojaAkcija.hr Antonela Verković.
Moda u proljeće posebno blista novim trendovima i uzorcima. Ne kažemo kako je zimi nemoguće biti ‘stylish’, ali ipak, relativno smo ograničeni. Većinom se fokusiramo samo na to da se ne zaledimo, tko će razmišljati o modi kad vani samo što pingvini ne krenu padati, a na jakni nam se polako hvata inje …
Jeste li već prošetali po trgovačkim centrima i vidjeli što prodavaonice nude? Uhh, mi jesmo… Naša bankovna kartica vrišti – ‘bolje da niste!’ – piše za portal MojaAkcija.hr Antonela Verković
Izbora ima na pretek – nema sumnje da će svatko pronaći nešto za sebe – bilo da imate sportski stil ili pak više volite svečanije kombinacije. Što god izabrali, izdvojili smo za vas nekoliko trendova koji će biti vaši glavni saveznici i ‘must have’ odjevni predmeti za proljeće.
Možete izabrati majicu u tom stilu – podignut će svaku kombinaciju, čak i onu najjednostavniju, a pronaći ih možete i u nekolicini kataloga na MojaAkcija.hr.
Uz lepršavu haljinicu na rese, mrežastu ili pak kariranu, potrebna je i jaknica. Proljetne noći nerijetko znaju biti prohladne. Nećete pogriješiti s velikom traper jaknom ili dobrom, starom, ali uvijek vjernom – kožnom! One nikada neće izaći iz mode! – zaključuje za portal MojaAkcija.hr Antonela Verković.
GreenWay, pionirska tvrtka u industriji punionica za električna vozila, sa zadovoljstvom objavljuje značajnu novu investiciju Mirove, podružnice Natixis Investment Managersa, posvećene održivom ulaganju