Kao i svake godine, utrka prolazi kroz strogi centar grada zbog čega će na snazi biti privremena regulacija cestovnog i tramvajskog prometa od 11:30 do 14:00
U prostorijama Zagrebačkog inovacijskog centra 10. prosinca 2020. održano je finale drugog izdanja Studentskog natjecanja Pokretač. Po završetku pitcha titulu pobjednika i novčanu nagradu u iznosu od 4000 kuna odnio je tim PRoject Agency koji čine Maja Krištafor, studentica Edward Bernays Visoke školi za komunikacijski menadžment, i Ivan Tominac, student Ekonomskog fakulteta Sveučilišta.
Stručni žiri – predsjednika Centra za razvoj mladih Nikolu Jelovečkog, voditeljicu tima za marketinšku suradnju OTP banke u Zagrebu Martinu Delić i specijalisticu za pripremu i provedbu projekata u ZICER-u Anu Vlahov – osvojili su prezentacijom svoje poslovne ideje. Riječ je o projektu naziva SVE ĆE BITI DOBRO – Mental healing pencil kojim na inovativan način odgovaraju na prisutnu ugrozu mentalnog zdravlja.
Drugoplasirani su Stipe Tomaš i Lara Predovan, studenti varaždinskog Fakulteta organizacije i informatike, s idejom naziva MORULLA. Za inovativni senzor koji očitava fazu menstrualnog ciklusa osvojili su 3000 kuna.
2000 kuna pripalo je Stelli Hrvatin, studentici Visoke škole međunarodnih odnosa i diplomacije Dag Hammarskjöld. Na treće se mjesto pozicionirala sa svojom e-platformom za razvoj praktičnih poslovnih znanja.
Studentsko natjecanje Pokretač, podsjetimo, organizirao je Centar za razvoj mladih sa svojim portalom Studentski.hr uz financijsku potporu OTP banke te u partnerstvu sa Zagrebačkim inovacijskim centrom, STEP RI-jem, Uredom za upravljanje karijerama Sveučilišta u Splitu i Inovativnim Zadrom. Sudjelovati su mogli svi studenti – redoviti i izvanredni – sa svih visokoobrazovnih institucija u Hrvatskoj pojedinačno ili u timu do dvije osobe. Njihov je zadatak bio napraviti svoj prvi korak u društvenom poduzetništvu. Tijekom prijava, odnosno online dijela natjecanja, trebali su detektirati gorući društveni problem u području obrazovanja, ekonomije, mira i sugurnosti, zdravstva ili očuvanja dostatnosti hrane i vode (proizvodanja) te osmisliti inovativan poslovni model kojim bi ga oni riješili. Od 46 pristiglih rješenja, njih je 10 dospjelo u završnicu.