Klasić: Na zagrebačkim ulicama 30 posto manje ZET-ovih vozila

"Grade se spomenici umjesto kuća i stanova Zagrepčanima koji su ostali bez doma"

  • Lifestyle
  • Objavljeno 22.01.2021
  • Piše: Ivona Amidžić

Predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić upozorio je u petak da je na zagrebačkim ulicama 30 posto manje ZET-ovih vozila dok su, istodobno, brojni europski gradovi za vrijeme prometnih špica za 30 posto povećali broj vozila javnog prijevoza zbog koronavirusa.

Klasić je na konferenciji za novinare pozvao gradonačelnika Milana Bandića na provođenje protuepidemijskih mjera.

U Zagrebu se za vrijeme špica postavlja opet onaj “nepovoljni okvir” koji omogućuje širenje koronavirusa jer je u ZET-ovim vozilima prisutan veliki broj putnika i velika je mogućnost zaraze, rekao je Klasić.

Bandića je pozvao da se uključi u protuepidemijske mjere, da se one ne donose stihijski i da u Gradu Zagrebu “u mjerama barem prate Nacionalni stožer Civilne zaštite ako već ne prate europsku regulativu u borbi protiv covida”.

Klasić jer rekao kako mu je drago da se pomoglo stanovnicima Sisačko-moslavačke županije stradalim u potresu, te da im je ususret izašao i HEP i HRT, ali ga žalosti da na isti način nisu oslobođeni od plaćanja električne energije Zagrepčani čiji su domovi dobili crvene oznake i oni koji imaju neupotrebljivo plinsko grijanje zahvaljujući kompliciranju Gradske uprave i Gradske plinare, a takvih je od 30.000 do 40.000.

Grade se spomenici umjesto kuća i stanova Zagrepčanima koji su ostali bez doma

Zabrinjava ga i “autističnost i nesnalaženje Gradske uprave” koja, kako kaže, ne prepoznaje trenutak jer se grade spomenici, umjesto da se izgrade nove kuće Zagrepčanima koji su u potresu ostali bez domova.

“Dobili smo Spomenik domovini, a sad ćemo dobiti i Spomenik žrtvama holokausta. Ne kažem da to nije potrebno, potrebno je, ali u neka druga vremena jer se za taj novac moglo zbrinuti 80 obitelji iz Gornjeg Čučerja i iz Gornje Dubrave i iz Podsljemenske zona kojima su stradale kuće i napraviti im nove stambene objekte”, poručio je Klasić.

Klasić je upozorio i kako u gradskom proračunu nisu osigurana dostatna sredstva za obnovu Zagreba.

U Gradskoj upravi, kaže Klasić, oslanjaju se isključivo na djelovanje države, dok će novac iz gradskog proračuna Bandić opet trošiti prema vlastitom nahođenju, a ne prema stvarnim potrebama Zagrepčana.

Gradski zastupnik HSLS-a u zagrebačkoj Gradskoj skupštini Kristijan Jelić istaknuo je da se po gradskom proračunu nažalost vidi kolika je “briga” Bandića za obnovu Zagreba budući da je proračunom više novca predviđeno za vanjske usluge Ureda gradonačelnika nego za obnovu.

Rekao je kako mu je puno srce bilo kad je vidio kolone koje su se slijevale u Sisačko-moslavačku županiju, ali i da je užasno žalostan što se u 10 mjeseci nakon potresa u Zagrebu izuzetno malo napravilo, te pojedini sugrađani kao da žive u jednom Krležinom djelu, “U agoniji”.

Potpredsjednica HSLS-a Saša Poljanec-Borić rekla je da je pročelnik Gradskog ureda za obrazovanje Ivica Lovrić na neistinit način informirao javnost rekavši da je sigurnost Zagrepčana “u rukama vlasnika zgrada u Zagrebu”.

Istaknula je da je u Donjem gradu, što se vlasništva tiče stanje takvo da je ono prožeto državnim i gradskim vlasništvom.

Među njima su i zgrade koje su zaštićeno kulturno dobro, rekla je te zatražila da se takve zgrade obilježe kako bi ljudi znali gdje država po zakonu mora biti nadležna napominjući kako je spomenička renta veliki prihod i grada i države.

Zatražila je i da se jasno obilježe koridori po kojima je u Zagrebu sigurno hodati.

(Hina)

foto: screenshot

Tagovi: broj, darko klasić, prijevoz, zet,

Više iz kategorije