U okviru priprema za svečani vojni mimohod, piloti 191. eskadrile lovačkih aviona 91. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva će tijekom ovog tjedna provoditi redovite letačke aktivnosti na širem području grada Zagreba
Mostov kandidat za gradonačelnika Zagreba Zvonimir Troskot predstavio je danas Mostov plan obnove SRC Jarun i povezivanja rekreacijske zone Jaruna s ostalim dijelovima Zagreba.
Prvi korak u obnovi Jaruna, kaže Troskot, bila bi obnova javnih wc-a koji su trenutno u nedopustivo lošem stanju i ne rade veći dio godine. Drugi korak bilo bi obogaćivanje Jaruna pravim stazama za trčanje. “Krug oko Jaruna ima nekih 6 kilometara, a jedina mogućnost je da trčite po asfaltu pa kombinirate s travom uz sami Jarun pa se malo dignete na nasip, a sve da sačuvate koljena. Sve se više ljudi bavi rekreativim trčanjem i nužno je ambijent Jaruna prilagoditi potrebama naših građana”, rekao je Troskot.
U Mostu Zagreb, kaže Troskot, smatraju kako je upravo Jarun najveći rekreacijski potencijal Zagreba kojeg treba povezati s ostalim dijelovima grada. “Rekreacijski potencijal Jaruna povezali bismo s ostalim potencijalnim rekreacijskim zonama Zagreba koje se prirodno nadovezuju na Jarun. Kao najvažnije prepoznali smo zagrebačke potoke koji se u Savu ulijevaju upravo pored Jaruna. Po uzoru na slična šetališta u Europi, uredili bismo šetnice i biciklističke staze uz zagrebačke potoke koji su produžena ruka Jaruna prema Medvednici. Ovaj projekt nazvali smo ‘Zagrebačke promenade’ i to bi bile zelene rekreacijske oaze. Uređenim zagrebačkim promenadama, naši građani mogli bi pješice, bliciklima, roomobilima, rekreaciju na Jarunu nastaviti do Trešnjevke, Stenjevca, Črnomerca, Podsuseda i to bez da ih ometa cestovni promet”, rekao je Troskot i obećao kako će cijeli projekt sljedeći tjedan detaljnije predstaviti javnosti.
Treću stvar koji bi u Mostu napravili da se u potpunosti realizira njihova vizija povezivanja Jaruna s ostalim rekreacijskim zonama u Zagrebu, bila bi izgradnja Jarunskog Mosta. “Jarunski most bi povezao rekreacijski potencijal Jaruna s dijelom oko Arene Zagreb i cijelim tim južnim dijelom Zagreba. Ova investicija bi iznimno obogatila život Zagrepčana i povezala dva velika rekreacijska potencijala Zagreba, a uz ostvarenje ideje šetališta uz potoke, imali bismo rekreacijsku zonu od Arene Zagreb do Medvednice”, objasnio je Troskot i dodao kako je Jarunski most prioritet u Mostovom programu. “Bio bi bio širine cca 39m, imao bi četverotračnu cestu s pješačkim i biciklističkim nogostupom sa svake strane i povezivao bi Jadransku aveniju sa Zagrebačkom avenijom”, objasnio je Troskot i dodao kako bi sredstva za ove projekte većinom povukli iz EU fondova.
Troskot je danas obišao i Brestje – najzapadniji dio Sesveta na čijem je ulazu još ’99. stala Branimirova. „Lokacijska dozvola je napravljena, a preostaje otkupiti još nekoliko objekata kako bi Branimirova došla barem do Brestovečke ulice. Ono što mogu obećati je da ćemo se intenzivno baviti ovim pitanjem kako u Gradskoj Skupštini tako i u samome Gradu nakon što mi građani iskažu povjerenje na lokalnim izborima. Trenutna situacija je takva da Sesvećani informacije o završetku Branimirove dobivaju iz medija. To smatram nedopustivim“, rekao je Troskot i obećao da će kao budući gradonačelnik Zagreba zauzeti se da Sesvećani svaki mjesec dobiju izvještaj o stanju Branimirove i planovima za vodoopskrbu i odvodnju u Sesvetama. Naglasio je i kako će u Sesvetama i u cijelom Zagrebu povećati dostupnost javnog sustava bicikala, a pogotovo na svim željezničkim stajalištima u Sesvetama. U prvoj godini mandata, kaže Troskot založit će se za bolje usklađivanje prometnih veza ZET-a i HŽ-a te veći broj linija kako bi javni prema Sesvetama postao što funkcionalniji.
Foto: Most
U okviru priprema za svečani vojni mimohod, piloti 191. eskadrile lovačkih aviona 91. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva će tijekom ovog tjedna provoditi redovite letačke aktivnosti na širem području grada Zagreba