Weekend je odavno prestao biti samo festival. Danas je to platforma koja iz godine u godinu raste jer publika, industrija i vrijeme u kojem živimo traže više - više znanja, više inspiracije, više prilika za povezivanje
JoomBoos, najjači medijski brend za generaciju Z i milenijalce, koji doseže više od 1,5 milijuna jedinstvenih gledatelja na YouTubeu, treći rođendan i 500.000 pretplatnika proslavit će 21. listopada u zagrebačkoj Areni, uz gostovanje najpoznatijeg svjetskog youtubera KSI-ja i još pedesetak najjačih regionalnih youtubera, najavio je organizator događaja.
Među ostalima, dolaze youtuberi Baka Prase, LayZ, TheSikrta, SaamoPetra, Choda, Idža, Ruža Rupić, Scrillet, Huligan iz Gimnazije i ostali kreatori sadržaja koje fanovi vjerno prate. Regionalni youtuberi zajedno broje više od pet milijuna pretplatnika i fanova na cijelom Balkanu, a organizatori u Areni Zagreb očekuju dolazak više od 10.000 fanova.
Na “Totalnom JoomBoosu” posjetitelji će imati priliku prisustvovati koncertu na kojem će youtuberi uživo izvesti svoje najpoznatije hitove, uz to zabavljat će fanove turnirom u Fortniteu, raznim izazovima na pozornici, radionicama, igrama i ostalim zabavnim aktivnostima.
Glavna atrakcija na događaju je KSI, treća najpopularnija zvijezda u Velikoj Britaniji, ispred kojega su samo Ed Sheeran i One Direction. Pravo ime 25-godišnje zvijezde je Olajide William “JJ” Olatunji, a osim snimanja videa za svoj YouTube kanal, proslavio se hit pjesmama i amaterskim boksačkim mečevima na koje izaziva druge youtubere.
“Totalni JoomBoos” svoja vrata otvara u 12 sati. Svi su pozvani, međutim osobe mlađe od 16 godina moraju doći u pratnji starijih osoba.
(Hina)
FOTO: HINA/ 24 sata/ KSI/ ml
Weekend je odavno prestao biti samo festival. Danas je to platforma koja iz godine u godinu raste jer publika, industrija i vrijeme u kojem živimo traže više - više znanja, više inspiracije, više prilika za povezivanje
Uz predavanja, program uključuje i dva stručna izleta. Polaznici će posjetiti Hrvatski radijski forum, gdje će se upoznati s radom i organizacijom radijskih medija, a potom i Cinestar Cinemas, gdje će imati priliku saznati više o poslovanju jedne od vodećih kino-mreža u regiji
U vremenu u kojem umjetna inteligencija sve snažnije utječe na donošenje poslovnih odluka, upravljanje rizicima, analizu podataka i nadzor nad poslovanjem, otvorila su se važna pitanja o ulozi i granicama umjetne inteligencije u području korporativnog upravljanja