Radionica je održana kao dio EFSA-ine kampanje Safe2Eat, s ciljem educiranja potrošača o sigurnom rukovanju hranom i smanjenju bacanja hrane
JoomBoos, najjači medijski brend za generaciju Z i milenijalce, koji doseže više od 1,5 milijuna jedinstvenih gledatelja na YouTubeu, treći rođendan i 500.000 pretplatnika proslavit će 21. listopada u zagrebačkoj Areni, uz gostovanje najpoznatijeg svjetskog youtubera KSI-ja i još pedesetak najjačih regionalnih youtubera, najavio je organizator događaja.
Među ostalima, dolaze youtuberi Baka Prase, LayZ, TheSikrta, SaamoPetra, Choda, Idža, Ruža Rupić, Scrillet, Huligan iz Gimnazije i ostali kreatori sadržaja koje fanovi vjerno prate. Regionalni youtuberi zajedno broje više od pet milijuna pretplatnika i fanova na cijelom Balkanu, a organizatori u Areni Zagreb očekuju dolazak više od 10.000 fanova.
Na “Totalnom JoomBoosu” posjetitelji će imati priliku prisustvovati koncertu na kojem će youtuberi uživo izvesti svoje najpoznatije hitove, uz to zabavljat će fanove turnirom u Fortniteu, raznim izazovima na pozornici, radionicama, igrama i ostalim zabavnim aktivnostima.
Glavna atrakcija na događaju je KSI, treća najpopularnija zvijezda u Velikoj Britaniji, ispred kojega su samo Ed Sheeran i One Direction. Pravo ime 25-godišnje zvijezde je Olajide William “JJ” Olatunji, a osim snimanja videa za svoj YouTube kanal, proslavio se hit pjesmama i amaterskim boksačkim mečevima na koje izaziva druge youtubere.
“Totalni JoomBoos” svoja vrata otvara u 12 sati. Svi su pozvani, međutim osobe mlađe od 16 godina moraju doći u pratnji starijih osoba.
(Hina)
FOTO: HINA/ 24 sata/ KSI/ ml
Na sajmu se predstavilo gotovo 250 inovacija iz Hrvatske i svijeta. Predstavljene su inovacije iz Republike Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Republike Sjeverne Makedonije, SAD-a, Moldavije, Poljske, Turske, Irana i Kine
Na sajmu se predstavilo gotovo 250 inovacija iz Hrvatske i svijeta. Predstavljene su inovacije iz Republike Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Republike Sjeverne Makedonije, SAD-a, Moldavije, Poljske, Turske, Irana i Kine
Kroz “Sat za nas” naglasak se stavlja na kvalitetno provođenje vremena roditelja i djece, a upravo to su dobili kroz zabavnu potragu za blagom te druženje s poznatim olimpijcima:kama i paraolimpijcima:kama