Hippy Garden, predvođen dizajnericom i inovatoricom Đurđicom Vorkapić, kontinuiranom kvalitetom i pomno osmišljenim kreacijama već dugi niz godina postiže izvanredne rezultate. Hippy Garden izrastao je u velik, prepoznatljiv dizajnerski i prije svega hrvatski brend koji stoji uz bok poznatim svjetskim modnim brendovima. Iz ljubavi i želje za promocijom Hrvatske, osnovan je sestrinski brend „Iz Hrvatske s ljubavlju“ / „From Croatia With Love“ koji predstavlja najbolje od suvremenog hrvatskog dizajna u suvenirskim proizvodima.
Kako bi obogatili centar grada te turistima, putnicima namjernicima, ali i samim stanovnicima Zagreba ponudili unikatni hrvatski proizvod, u Zagrebu se jučer, 11.11. u 11 sati otvorila „From Croatia With Love“ suvenirnica na adresi Teslina 13. „Nalazimo se na najatraktivnijoj lokaciji, u šetačkoj zoni centra grada i svima smo lako dostupni. Na tržištu smo prisutni već 7,8 godina, a svake godine lansiramo mnoge nove artikle i dogovorimo nove suradnje. Otvorili smo malo drugačiju suvenirnicu koja će imati svoju publiku jer iskačemo iz mora sličnih općepoznatih proizvoda. Sigurna sam da će ovi biti pun pogodak“, kaže Đurđica Vorkapić.
Vorkapić ističe kako je brand toliko jak da bi trebao biti krovni za svaku državu, za koju bi onda proizvođači radili. Međutim, kako to nije postignuo, Hippy Garden je uzeo brend i udružio hrvatske proizvođače kako bi od njega stvorili drugačije, jedinstvene, prepoznatljive i hrvatske suvenire. „Surađujemo sa brojnim proizvođačima, pa tako npr. Olival za nas radi kozmetiku, Borovo je radilo espadrile, tu su Kasper i Spiral, a Hippy radi tekstil Nastojimo poticati hrvatsku proizvodnju i udruživati hrvatske tvrtke te je 99% proizvoda apsolutno hrvatsko“, kaže Vorkapić.
Lik i djelo Nikole Tesle nije se mogao zaobići, pogotovo uz činjenicu jer se suvenirnica nalazi u ulici s njegovim imenom. „Gotovo 50% proizvoda posvećeno je njemu jer je Tesla najveći genij čovječanstva. Mislim da zaslužuje da imamo poseban hrvatski suvenir sa njegovim likom. Print smo grafički doradili i osmislili te ga aplicirali na tekstilne proizvode, novčanike, toaletne torbice, kišobrane i slične proizvode.“
Zaštitni znak je tradicionalni hrvatski suvenir Licitarsko srce zaštićen UNESCO-om s modernim štihom, koji je inspiracija za sve ostale suvenire u ponudi i koji se nalazi na svakom artiklu. „Srce je nešto što je simbolično i prepoznaje ga cijeli svijet, a ova poruka – Iz Hrvatske s ljubavlju – je dovoljno jasna da mi iz male zemlje šaljemo ljubav prema cijelom svijetu.“
Uz ponudi su dostupne majice, dukse, espradrile, toaletne torbice, čokolade, kozmetika, kišobrani, ručnici, torbe i brojni drugi proizvodi, isključivo proizvedeni u Hrvatskoj. Proizvodi su dostupni i na svim hrvatskim aerodromima. Široki asortiman proizvoda nadopunjavat će se svaki mjesec. Đurđica Vorkapić najavljuje: „Sve što radim, radim sa srcem. Ovo će biti potpuno drugačija suvenirnica od svih ostali – kako vizualnim identitetom, tako i ponudom.“