Uz kampanju HTZ-a veća posjećenost domaćih ruralnih destinacija

"Prekrasna priroda i stalni projekti mogu ukratko opisati Papuk kojeg želimo pozicionirati kao istinski slavonski brend kojeg godišnje posjeti više od 50 tisuća posjetitelja"

  • Lifestyle
  • Objavljeno 15.07.2021
  • Piše: Ivona Amidžić

Mnoge hrvatske ruralne destinacije obuhvaćene kampanjom Hrvatske turističke zajednice (HTZ) “Doživi domaće, Istraži ruralnu Hrvatsku!” ostvarile su ove godine poraste posjećenosti, među kojima primjerice Park prirode Papuk od gotovo 50 posto u odnosu na rekordnu turističku 2019., izvijestili su iz HTZ-a.

U povodu takvog rasta, iz HTZ-a prenose izjave ravnatelja Parka prirode Papuk Alena Jurenca, koji za porast 48 posto kaže da je potvrda da posjetitelji prepoznaju turistički potencijal Papuka, a njima u Parku to je izvrstan motiv da ne odustaju u dokazivanju da Slavonija ni po čemu ne zaostaje za ostalim dijelovima Hrvatske.

“Prekrasna priroda i stalni projekti mogu ukratko opisati Papuk kojeg želimo pozicionirati kao istinski slavonski brend kojeg godišnje posjeti više od 50 tisuća posjetitelja”, istaknuo je taj ravnatelj.

Iz HTZ-a ističu da je veću posjećenost za 12 posto u odnosu na 2019. zabilježio do sada ove godine i Muzej krapinskih neandertalaca u Krapini, a porast potražnje i broja turista imaju i turističke agencije, primjerice na karlovačkom području, posebice za izletima i turama za istraživanje prirodne i kulturne baštine, što iz agencija drže i efektom te kampanje.

Kampanju “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” HTZ je pokrenula početkom svibnja s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje ruralnih destinacija, a postigla je i, kako kažu iz HTZ-a, odlične promotivne rezultate.

“U dva mjeseca kampanja je ostvarila gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u sklopu kampanje, među kojima je i za Park prirode Papuk, u cijelosti pregledano gotovo 4 milijuna puta”, iznose iz HTZ-a.

Komentirajući takve rezultate prvog vala te kampanje odličnim, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocjenjuje i da to potvrđuju da Hrvatska ima zanimljivu i raznoliku ruralnu ponudu te da zanimanje za takvom vrstom turizma na domaćem tržištu itekako postoji.

“Za jesen planiramo drugi dio te kampanje u sklopu čega ćemo promovirati dodatna četiri tematska videa”, najavio je Staničić, naglasivši da potražnja za odmorom u ruralnim destinacijama stalno raste, posebice u okolnostima pandemije kada se najviše traže turistički proizvodi i kapaciteti koji jamče kvalitetu i sigurnost.

Staničić je iznio i podatak da su domaći turisti u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 3,7 milijuna noćenja ili 17 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Tu je kampanju uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

(Hina)

foto: unsplahs

Tagovi: destinacija, domaće, Hrvatska, htz, područja, ruralno,

Više iz kategorije