Hrvatska narodna banka u suradnji s Hrvatskom kovnicom novca izdaje novo numizmatičko izdanje posvećeno jednoj od najvažnijih ličnosti u povijesti hrvatske znanosti, industrije i tehnologije – Slavoljubu Penkali
Priča o Karolini započela je još davne 1909. godine u Osijeku, na raskrižju europskog sjevera i juga, istoka i zapada… Tradicija keksarstva seže u same početke rada ove tvornice i današnji su proizvodi daleko poznati.
Karolina je danas uspješna tržišno orijentirana kompanija u sastavu KRAŠ grupe. Osnovna djelatnost joj je proizvodnja keksa, vafla i slanica. Danas se u Osijeku proizvodi sedamdesetak proizvoda na ukupno 12 proizvodnih linija. Proizvodni program obuhvaća nekoliko različitih grupa: keksi, čajna peciva, punjena čajna peciva, vafli, ekstrudirani proizvodi (slani snack – flips proizvodi i slatki proizvodi iz segmenta doručka), krekeri i slana trajna peciva.
Jedna od najpoznatijih grupa proizvoda Karoline svakako je grupa keksa i čajnih peciva, a posebno mislimo na robne marke Moto i Jadro.
Sada je upravo ta Karolina pred velikom investicijom u ukupnoj vrijednosti od pet milijuna eura, prenosi Jutarnji list. Naime, jedni od njihovih najpoznatijih, upravo spomenuti Moto keksi, ove godine dobivaju novu proizvodnu i pakirnu liniju i to u sljedećih nekoliko mjeseci.
No to nije jedina investicija koju Karolina planira. Očekujemo nekoliko velikih ulaganja i projekata, a koji bi, osim na prehrambene proizvode, trebali biti usmjereni i na dizanje kvalitete i učinkovitosti rada same tvornice.
Osječka Karolina zapošljava 350 radnika i važna je za Osijek i cijelu Slavoniju.
Više pročitajte u članku Jutarnjeg lista.
foto: screenshot (youtube)
Vedrana je inače vlasnica brenda CHIX threading bar, a svoje usluge nudi diljem Hrvatske u sklopu trgovačkih centara u Zagrebu, Splitu, Solinu, Rijeci, Puli, Šibeniku, Zadru, Makarskoj, Osijeku, ali od nedavno i u Beču
U vremenu u kojem umjetna inteligencija sve snažnije utječe na donošenje poslovnih odluka, upravljanje rizicima, analizu podataka i nadzor nad poslovanjem, otvorila su se važna pitanja o ulozi i granicama umjetne inteligencije u području korporativnog upravljanja