Site icon Zagreb danas

Troskot dao nekoliko prometnih rješenja za Zagreb

Zvonimir Troskot Mostov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika, iznio je danas Mostova prometna rješenja za Zagreb.

Troskot je predložio rješenja koja će rasteretiti promet u centru grada, povezati istok i zapad grada, potaknuti ljude da više koriste javni prijevoz i bicikl kako bi došli do željenih odredišta u gradu.

Kao rješenje istaknuo je gradnju intermodalnih putničkih terminala za početak na Črnomercu i u Sesvetama. “Putnički terminali ZET-a i HŽPP-a zapravo bi tvorili jednu cjelinu koja bi osiguravala siguran prijelazak putnika s busa na vlak i obrnuto, a njihovi vozni redovi bi bili usklađeni”, rekao je Troskot i dodao kako bi pored tih putničkih terminala izgradili Park&Ride parkirališta, odnosno parkirališta na kojima je cijena parkiranja povoljnija ili je uključena u sveobuhvatnu kartu javnog prijevoza a sve kako bi građani što više koristili javni prijevoz.

Predlaže izgradnju Zagrebačkih promenada, šetnica i biciklističke infrastrukture uz Zagrebačke potoke koji povezuju zagrebačke kvartove bez da ih ometa promet. Zagrebačke bi promenade, kaže Troskot, povezivale i okretišta te ostale putničke terminale.

“Najbolji primjer toga je potok Črnomerec koji u 5 km svoje duljine povezuje tramvajsko okretište Črnomerec, željezničko stajalište Kustošija, okretište Ljubljanica, zatim Jarun, rijeku Savu i okretište Savski Most”, kaže Troskot i dodaje da se biciklom ovom rutom može doći za 20 minuta s Črnomerca na Savski Most.

Nadalje, rekao je da će zbog obnove Zagreba u centru, biti potrebno dio prometa prebaciti na južni dio grada, a samim time će se povećati i gužve na Ljubljanskoj, Zagrebačkoj i Slavonskoj.

Zbog ovoga smo išli u razvijanje koncepta gradske autoceste, a to je Ljubljanska – Zagrebačka i Slavonska bez semafora. Ondje gdje su semafori, napravit ćemo križanje u dva nivoa”, kazao je.

Dodao je i kako će od HŽ infrastrukture zahtijevati proširenje gradske željeznice i povezivanje središta Zagreba sa Sesvetama i Velikom Goricom te izgradnju nekoliko željezničkih relacija pod zemljom.

Kao rješenje istaknuo je i gradnju željezničke postaje na okretištu Savski most te obaveznu izgradnju Jarunskog mosta. Dodao je i izgradnju dva podvožnjaka na zapadnom dijelu grada, Medpotoki i Podsused, a na istoku dovršetak Branimirove do Brestovečke i obnovu Dugoselske ceste.

Foto: Most

 

Exit mobile version