Hrvatska narodna banka u suradnji s Hrvatskom kovnicom novca izdaje novo numizmatičko izdanje posvećeno jednoj od najvažnijih ličnosti u povijesti hrvatske znanosti, industrije i tehnologije – Slavoljubu Penkali
Valentinovo slavimo za ljubav, zbog ljubavi … slavimo u spomen na svetog Valentina, svećenika koji se oglušio o naredbe cara Klaudija, njegovu zabranu vjenčavanja rimskih vojnika, a kako se ne bi okretali obitelji.
Valentin je, razumije se, potajno vjenčavao parove, riskirajući pogubljenje. I ipak se dogodilo. I to baš na dan – 14. veljače.
Narod ga je progasio svecem, a kasnije je svećenstvo proglasilo 14. veljače kao dan svetog Valentina.
Valentinovo više ne obilježava samo ljubav prema partneru, već i prema djeci, roditeljima i prijateljima.
Kako bilo, ovaj praznik se danas slavi diljem svijeta na različite načine, a to je dan u godini kada se proda najviše cvijeća.
Što darovati za Valentinovo? Mnogi odlaze na romantična putovanja, ali nam to nije uvijek dostupno, što zbog financijske situacije, što uslijed poslovnih obveza.
MojaAkcija.hr
Cvijeće, bombonijere, parfemi, nakit … samo su neki na listi najpoželjnijih poklona.
U današnje vrijeme sve češće se daruju vredniji pokloni – računala, tableti i smartphone-i. Za što god da se odlučite, ne možete puno pogriješiti. I ne zaboravite, najljepši poklon je ljubav!
Kako bi pronašli darove po najpovoljnijim cijenama, posjetite MojaAkcija.hr, prelistajte kataloge i provjerite koji su proizvodi na akciji u trgovačkim centrima diljem Hrvatske.
MojaAkcija.hr štedi Vaše vrijeme i novac! Svima zaljubljenima i onima koji će to tek postati, želimo sretno i romantično Valentinovo.
Više informacija doznajte na MOJAAKCIJA.HR, a gdje su samo akcijske cijene 🙂
Vedrana je inače vlasnica brenda CHIX threading bar, a svoje usluge nudi diljem Hrvatske u sklopu trgovačkih centara u Zagrebu, Splitu, Solinu, Rijeci, Puli, Šibeniku, Zadru, Makarskoj, Osijeku, ali od nedavno i u Beču
U vremenu u kojem umjetna inteligencija sve snažnije utječe na donošenje poslovnih odluka, upravljanje rizicima, analizu podataka i nadzor nad poslovanjem, otvorila su se važna pitanja o ulozi i granicama umjetne inteligencije u području korporativnog upravljanja