Hrvatski paraolimpijski odbor (HPO) u okviru priprema za Paraolimpijske igre u Tokiju 2021. godine, pokrenuo je neobičnu seriju priprema kroz online radionice. Poseban naglasak stavljen je na marketinško-komunikacijske aktivnosti.
Paraolimpijci su u protekla tri tjedna kroz jednosatne edukacije mogli direktno iz svojih domova pristupiti edukacijama i tako dobiti novi pogled u druge dimenzije sportskog života. Teme su bile: kreiranja osobnog brenda, vođenja društvenih mreža i objašnjavanju razlike između donacija i sponzorstava.
“Mi sportaši se često fokusiramo samo na sport i pokušavamo sve ostalo staviti sa strane. Međutim, u ovoj situaciji to nije moguće jer sve ovo što se događa oko nas je puno više od sporta. Na nama je velika društvena i moralna odgovornost da sada ostanemo doma i usporimo širenje virusa, a aktivnosti kao što su radionice za dodatno usavršavanje znanja o komunikacijskim aspektima našeg bavljenja sportom svakako će nam pomoći u karijeri”, izjavio je paraolimpijac Ivan Mikulić.
Hrvatski paraolimpijski odbor je iskoristio pandemiju i izolaciju kako bi napravio promjene u planiranim aktivnostima te dodatno vrijeme iskoristio za pružanje sadržaja koji će svima biti od koristi.
“U vrijeme kada cijeli svijet nema priliku trenirati u normalnim uvjetima, izrazito je bitno biti u kontaktu sa sportašima kako bi se što jednostavnije prilagodili novim i nepoznatim okolnostima. Ovo vrijeme karantene bitno je za naše paraolimpijce iz više aspekata, a osim održavanja fizičke forme ovo je i prilika da svaki sportaš iskoristi vrijeme i za radi na sebi”, izjavio je predsjednik Hrvatskog paraolimpijskog odbora Ratko Kovačić.
Dodaje kako su u razgovoru sa sportašima zaključili ove aktivnosti uvesti i u godišnji plan, jer su se dostupne teme pokazale kao pun pogodak.