Posjetitelje očekuje nezaboravan provod jer od 29. studenog pa tijekom cijelog prosinca blagdanska čarolija obuhvatit će tri poznate gradske lokacije
Agencija RICERCA MERCATO odlučila je ne pauzirati sa svojim uspješnim eventima niti tijekom ovih izazovnih vremena te će se Wine Vip Event održati i petu godinu za redom; ove godine pod premijernim nazivom Wine Enogastro Vip Event. Cilj i namjera organizatora ostali su isti, ali kvaliteta i sadržaj edukativno-prezentacijskog događaja su se podigli na znatno još višu razinu.
Osnovni cilj ove međunarodne konferencije vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca je edukacija, podizanje kvalitete usluge i međusobno povezivanje proizvođača/ponuđača i ugostiteljsko-turističkog sektora. Prethodnih se godina ovakav kocept eventa pokazao uspješnim što potvrđuju zadovoljni gosti, izlagači, ali i stručni govornici koji su imali priliku voditi radionice na dosadašnjim eventima.
Bez obzira na otežane okolnosti s kojima se susreću organizatori raznih događanja tijekom ovog COVID-razdobolja, Dantes Begić sa svojim timom agencije RICERCA MERCATO uz puno su truda uspjeli pronaći hotele i restorane s otvorenim prostorima i terasama kako bi zadovoljili sve potebne epidemiološke mjere.
Pod sloganom “svaki tjedan, event jedan”, ovog će se lipnja održati čak pet ovih specifičnih i vrijednih događanja. Rijeka (02.06.2021.), Zadar (09.06.2021.), Poreč (17.06.2021.) i Split (23.06.2021) redom su gradovi domaćini Wine Enogastro Vip Event-a za 2021. godinu. Posljednji, peti event će se po prvi puta održati u Zagrebu, prvog dana srpnja.
Ove su godine organizatori odlučili dodatno obogatiti ponudu te će gosti moći sudjelovati u novim radionicama. Prezentacije i radionice održat će vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, barmeni, Chefovi i baristi. Između edukacija, gosti će imati priliku kušati proizvode svih izlagača te će moći dogovoriti potencijalnu suradnju dok će vrhunac večeri biti tradicionalna degustacijska edukativna večera sljubljivanja hrane i vina.
Vrlo veliku važnost za hrvatski turizam imaju ovakvi projekti a to su prepoznali Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska obrtnička komora (ŽK Rijeka, Zagreb i Zadar) i Hrvatska gospodarska komora (Županijske komore Rijeka, Split i Zagreb) koji su partneri događaja, a Ministarstvo turizma i Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske su pokrovitelji.
Foto: Dantes Begić
Premda se uglavnom govori o temama kao što su zdravlje prostate i testira, glavni ciljevi Movember-a su edukacija muškaraca o važnosti brige o vlastitom zdravlju te poticanje na obavljanje redovitih pregleda