Festival je oživio Ilicu zatvaranjem prometa, stvarajući prostor za ljude koji su došli uživati u umjetnosti i glazbi. Povezivanje zajednice i poticanje humanitarnog duha bili su ključni elementi ovog događaja.
Lidija Bačić, uvijek je plijenila pozornost putem medija, a sada će to raditi i na seriji novih “billboard” plakata u Zagrebu.
Kako Lile kaže, “Evo me u veličini 100m2 ( jedan od billboarda u ZG), dovoljna doza?”, jer Lile zna da njenim fanovima, pogotovo muškoj strani priče, nikad nije dosta.
U suradnji s Viktorom Dragom, nastala je ova ogromna reklama za akumulator – iako svi znamo da je akumulator u ovoj priči pao u drugi plan.
Ipak, kako vele, “jednostavno pali”.
Izvor: Instagram / YouTube
Festival je oživio Ilicu zatvaranjem prometa, stvarajući prostor za ljude koji su došli uživati u umjetnosti i glazbi. Povezivanje zajednice i poticanje humanitarnog duha bili su ključni elementi ovog događaja.
Možete li se prisjetiti koliko ste slatkih, nezaboravnih trenutaka proveli upravo na ovome mjestu, šetajući, maštajući na nekoj od klupa, držeći se zaljubljeno za ruku ili u potrazi za osvježenjem kraj fontane
Dan je to kada bismo trebali itekako dobro promisliti o ovom našem komadiću Zemlje, osvrnuti se oko sebe i napraviti nešto da sačuvamo taj prelijepi Mediteran koji je po mnogima jedno od najidealnijih mjesta za život