Za samo 7 dana počinje festival gaminga koji će obuhvatiti nevjerojatnu količinu najnovijeg gaming sadržaja i gaming hardvera kao i svega vezanog za svijet gaminga!
Hrvatska ima 31 poljoprivredni i prehrambeni proizvod čiji naziv je registriran kao zaštićena oznaka izvornosti ili zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla na razini EU, čime se svrstava na 9. mjesto u EU po broju takvih registracija, izvijestili su iz Ministarstva poljoprivrede.
U tijeku je, kako navode, još 21 postupak zaštite naziva, odnosno registracije naziva hrvatskih prehrambenih proizvoda.
Ministarstvo podsjeća da je u spomen na 14. travnja 2015., kada je prvi hrvatski prehrambeni proizvod odnosno naziv Krčki pršut, registriran u EU kao zaštićena oznaka zemljopisnog podrijetla, Hrvatski sabor donio odluku kojom se taj dan u godini obilježava kao Dan zaštićenih hrvatskih autohtonih proizvoda.
“Republika Hrvatska ima bogatu tradiciju proizvodnje i pripreme različitih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda koji se odlikuju posebnom kvalitetom i tradicionalnim načinom proizvodnje”, istaknula je ministrica poljoprivrede Marija Vučković.
Prepoznatljivost proizvoda, kako je kazala, povezana je i s prepoznatljivošću područja na kojem se proizvode, a što doprinosi jačanju turizma, ali i održivom razvoju ruralnih područja.
“Čestitam na trudu i uspjehu našim proizvođačima, nastavit ćemo unaprjeđivati i razvijati proizvodnju i promociju prepoznatljivih kvalitetnih hrvatskih proizvoda, a hrvatske potrošače pozivam i ovom prilikom da kupuju kvalitetno i domaće”, izjavila je Vučković.
Iz Ministarstva napominju kako krajnji cilj proizvođača nije sama zaštita naziva i registracija oznake, već dodana vrijednost proizvoda koju proizvođači koriste u plasmanu, marketingu i postizanju bolje cijene zaštićenih proizvoda te podizanju konkurentnosti na lokalnom i tržištu EU.
Također navode kako kontinuirano rade na promidžbi domaćih tradicionalnih proizvoda kroz razne informativno-edukativne aktivnosti, putem letka i kataloga te organizacijom i uključivanjem proizvođača u izložbeno-prodajne manifestacije i sajmove.
(Hina)
foto: unsplashv
Ipak, imali su jasnu viziju i znali su koje korake moraju napraviti da bi došli do cilja. Uložili su puno vremena, truda i energije kako bi krenuli ubirati plodove svojega rada. I tako kreće njihova avantura…