Požuri – prijave traju ograničeno, a samo pet sretnika dobit će priliku čuti kako Hilje pjeva baš njihovo ime
Sjećate li se Tamagotchija, digitalnog kućnog ljubimca? – Piše Nacionalniportal.hr.
Prije 23 godine ova je igračka ovalnog kućišta s malim ekranom na kojemu je prikazan ljubimac – izvanzemaljac kojega treba hraniti, tuširati i neprestano brinuti o njemu kako bi što dulje živio, doslovno zaludila svijet. Svijetlo dana prvo je ugledala u Japanu davne 1996. godine kada ju je tvrtka Bandai izbacila na tržište, a ostatak svijeta se imao prilike igrati s njome godinu poslije. Originalna je igračka prvotno bila poput privjeska za ključeve kako bismo je uvijek mogli imati uz sebe i kako bi mogla stati u svaki džep.
Nakon što bi se igračka uključila, na ekranu bi se pojavilo jaje iz kojeg bi se izlegao ljubimac. Na digitalnog ljubimca se moralo paziti kao na pravog. Bilo je potrebno hraniti ga, liječiti, čistiti pa čak i tetošiti kako bi bio sretan. Imao je i određen životni ciklus pa je tako Tamagotchi mogao umrijeti i od starosti. U nekim verzijama na ekranu se pojavio anđeo ili NLO, što bi značilo da se Tamagotchi vratio na svoj matični planet.
Ime ove igračke je zapravo složenica od japanske riječi “tamago” što znači “jaje” i zadnja tri slova engleske riječi “watch” što znači gledati, paziti te je još dodano i slovo “i” na kraju pa je tako skovano Tamagotchi. U doslovnom prijevodu to bi bilo jaje na koje treba paziti.
Koliko je Tamagotchi bio svjetski hit, dovoljno govori činjenica da je prodano više od 80 milijuna primjeraka.
foto: YouTube (screenshot)
Upravo iz Hrvatske dolazi priča koja već par godina privlači pažnju izvan nacionalnih granica: Health Hub je policy & business think tank novog doba, hibridna, otvorena platforma koja promiče, razvija i implementira konkretne zdravstvene inovacije