Bandić tvrdi da ovi plakati nisu dio njegove predizborne kampanje, nego su se slučajno baš sada pojavili: Evo koliko ste platili ovakav oblik slučajnog informiranja

SLUČAJNO ILI NE, ZAGREPČANI SU PLATILI RAČUN

  • Politika
  • Objavljeno 15.05.2019
  • Piše: Nikol Boljfetić

Diljem Zagreba osvanuli su čudni plakat koji hvale politiku glavnog grada porukama poput “Zagreb jedini grad s pozitivnim prirastom”, da je “otvoren i siguran”, ili da “ima najbolji obrazovni standard u Hrvatskoj”.

Odmah su se pojavile pretpostavke da se radi o pokušaju prikrivene kampanje za EU izbore zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića i njegove liste, iako Bandić ne smije trošiti proračunski novac za kampanju svoje stranke. Međutim, isto tako prilično smo svjesni načina na koji su do sada funkcionirale njegove predizborne kampanje za gradonačelničke izbore, poput, npr. ZET karata od 4 kune i sličnih predizbornih poteza.

Stoga je Telegram poslao upit Gradu iz kojeg su ponudili  zanimljiv odgovor. Tvrde kako oni na ovaj način obavještavaju građane o provedbi više desetaka različitih programa kojima je cilj podizanje kvalitete života svih građana.

Naime,tvrde kako oni na ovaj način obavještavaju građane o provedbi više desetaka različitih programa kojima je cilj podizanje kvalitete života svih građana.

“S obzirom na to da je jedna od javnih funkcija Grada Zagreba informiranje građana o svim projektima koji su pokrenuti upravo zbog njih, kroz medijske kampanje građani će biti upoznati sa svim projektima koji su im na raspolaganju kao i njihovom provedbom i rezultatima. Želja nam je također da i ostali građani Hrvatske na isti način budu upoznati s navedenim, te se nadamo da će ovakvi projekti zaživjeti i u drugim dijelovima Hrvatske. Rezultati tih projekata komuniciraju se upravo i na plakatnim mjestima”, odgovorio je Telegramu pročelnik Gradskog ureda za obrazovanje Ivica Lovrić.

Skup način informiranja Grada Zagreba

Bez objašnjenja zašto se Ured za obrazovanje bavi ovime, Lovrić u nastavku dodaje i da su porezni obveznici svoje informiranje platili 62.471 kunu bez PDV-a. Toliko je koštalo postavljanje i printanje 81 plakata: reklamni prostor plaćen je tvrtki Outdoor Akzent (55.586,50 kn bez pdv-a), a tisak Print grupi (6.885,00 bez pdv-a).

S obzirom da gospodin Lovrić navodi ” da je jedna od javnih funkcija Grada Zagreba informiranje građana o svim projektima koji su pokrenuti upravo zbog njih”, zanimljivo je primijetiti da Grad Zagreb na ovakav način nikada do sada nije informirao svoje građane.

Još je zanimljivija činjenica da jedan plakat ima poruku da je Advent u Zagrebu tri puta zaredom proglašen najboljim u Europi, što je izravna aluzija na uspjeh prve kandidatkinje na listi stranke “Bandić Milan 365 –Stranka rada i solidarnosti”, Martine Bienenfeld.

Neki gradski zastupnici ukazali su na činjenicu da su poruke koje navodno imaju za svrhu informirati građane, ustvari, čista dezinformacija.

“Tako poruka da je zagrebački BDP-u iznad prosjeka RH dokazuje koliko isti zaostaje za drugim metropolama, glavnim gradovima članica EU ili pa čak i prosjekom cijele EU. A zna se kako glavni gradovi i metropole prednjače po BDP-u u svojim zemljama. Također “najbolji obrazovni sustav u Hrvatskoj” demantira činjenica oko problema s održavanjem zgrada vrtića i nabavke osnovne opreme. Svi znamo da u vrtiće roditelji donose WC papir, a da s krova zbog neodržavanja curi voda, a na nekim se još uvijek nalazi kancerogeni pedeset godina stari azbest. Što se škola tiče, opće je poznata informacija da je u Zagrebu organizacija nastave u dvije ili čak tri smjene, dok neki gradovi već imaju jednosmjensku nastavu” zaključuje Renato Petek, gradski zastupnik.

Tagovi: bandić milan, grad zagreb,

Više iz kategorije