Austrijanaci Neubauer i Ettel slavili u Kumrovcu

Najuspješnija hrvatska posada bila je ona Krisztiana Hidega i Istvana Kereka u Škodi Fabiji R5. Oni su završili četvrti

  • Sport
  • Objavljeno 03.03.2019
  • Piše: Alan Srčnik

Austrijska posada Hermann Neubauer i Bernhard Ettel u Ford Fiesti R5 ukupni je pobjednik osmog izdanja INA Rallya Kumrovec u organizaciji Auto kluba Delta Sport iz Zagreba, s kojim je otvorena nova sezona a ujedno je počelo i prvenstvo Hrvatske. Za austrijsku posadu ovo je bio premijerni nastup na ovom izdanju – piše Nacionalniportal.hr, prenoseći Hina-u.
“Prvi put smo ovdje i sjajno je. Teško je, mislim da nikada nisam ovako nešto vozio, ali zabavljali smo se u autu. Ovo je odlična priprema za austrijsko prvenstvo. Staza je baš teška, ali uživao sam vozeći je svake sekunde. Nadam se da ćemo se vratiti u Kumrovec“, rekao je Neubauer, koji je sa svojim suvozačem Kumrovec odvozio u ukupnom vremenu 44:08,4 minute.

Drugo mjesto pripalo je slovenskoj posadi Rok Turk i Blanka Kacin u Hyundai i20 R5. Oni su završili s ukupnim vremenom 44:51,1. Treća je bila mađarska posada Antal Kovacs i Gergo Istovic u Ford Fiesti R5, koji su brzinske ispite u Kumrovcu odvezli u ukupnom vremenu 45:13,1.

Najuspješnija hrvatska posada bila je ona Krisztiana Hidega i Istvana Kereka u Škodi Fabiji R5. Oni su završili četvrti.

“Nakon jučerašnjeg odličnog izdanja na Shakedownu, imali smo nekih problema s brzincima. Dogodili su nam se kvarovi, servisni tim je imao puno posla. Danas smo dobro krenuli. Staza je teška i zahtjevna, ali zanimljiva. No, moram reći kako je vrijeme odlično, super smo se zabavili i organizacija je sjajna. Volim ovaj reli” rekao je Hideg.

Od 51 posade iz četiri zemlje koje su došle u Kumrovec, 38 je bilo hrvatskih. Prvog dana  nekoliko ih je otpalo, tako da je na brzinske ispite startalo njih 48. Na kraju cijelog događaja ukupno 15 njih nije uspjelo završiti reli.

S obzirom na radove na cestama promijenjena je ruta samog izdanja  u odnosu na prijašnje godine tako da je bila nova i zanimljiva svim posadama. A osim toga mijenjan je i sustav. Vozilo se ukupno osam brzinskih ispita.

“Odlučili smo ovaj reli podići stepenicu više kako bi zadovoljili pravilnike hrvatskog auto i karting saveza i postali smo koeficijent jedan, bodovan za prvenstvo Hrvatske. Zbog toga je glavna promjena to da su Terme Tuhelj uvrštene u službeni program, a ne revijalni“, rekao je direktor relija Željko Štefanić.

Već godinama publika prepoznaje ovaj reli u Kumrovcu kao događaj koji donosi atraktivne vožnje uskim stazama te dosta skokova. Ove godine osim atraktivne staze, Kumrovec je ponovno imao i impresivni vozni park. Među prijavljenima je ponovno bilo čak šest iznimno skupih automobila klasifikacije R5.

U dosadašnjih sedam utrka najbolje se snašao mađarski vozač Janos Szilagyi, koji je pobijedio tri puta. Ovogodišnji  8. INA Rally Kumrovec održan je pod pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović i ponovno je okupio veliki broj gledatelja i navijača, ali i veliki interes  medija. Natjecanje je upisano u FIA i kalendar Hrvatskog auto i karting saveza. Boduje se kao Međunarodno FIA zonsko natjecanje, Prvenstvo Hrvatske i Prvenstvo HAKS Sjeverne lige.

Automobilizam u Kumrovcu seže još iz 70-ih godina prošlog stoljeća, kada se tamo vozio Auto-moto Rally Kumrovec, jedna od najmasovnijih sportskih priredbi u bivšoj Jugoslaviji, a 2011. godine rodila se ideja o oživljavanju Kumrovca i stavljanja na automoto kartu Hrvatske.

Foto: Pixabay (ilustracija)

Tagovi: kumrovec, rally,

Više iz kategorije