Posjetitelje očekuje nezaboravan provod jer od 29. studenog pa tijekom cijelog prosinca blagdanska čarolija obuhvatit će tri poznate gradske lokacije
Koji su trendovi u uređenju životnih prostora? Kako maksimalno iskoristiti svaki kvadrat i dobiti estetski lijep, ali i funkcionalan prostor? To su samo neka od pitanja na koja će posjetitelji sajma interijera InDizajn, moći dobiti odgovor ove jeseni, točnije od 23. do 25. rujna. Zagrebačka Arena ugostit će peti put stručnjake iz svijeta dizajna i arhitekture, brojne izlagače, male obrtnike i produkt dizajnere, a posjetiteljima će ponuditi i mogućnost sudjelovanja na različitim radionicama ovisno o njihovim interesima.
Sajam InDizajn vraća se nakon dvije godine pauze pa ne čudi što je interes posjetitelja kao i izlagača veći nego ikad, tim više što su se u protekle dvije godine zbog pandemije i zatvorenosti unutar četiri vlastita zida mnogi posvetili upravo reorganizaciji i obnovi životnog prostora. Na više od 5000 kvadrata izlagačkog prostora posjetitelji će imati priliku pronaći različita inspirativna rješenja te namještaj, dekoracije i brojne druge detalje po svačijem ukusu. I ove godine bit će organiziran Bazar, svojevrsna dizajnerska ulica gdje će se predstaviti brojni mali obrtnici, kreativci i produkt dizajneri čije inspirativne rukotvorine mogu „podignuti“ baš svaki prostor, a proizvodi će se moći kupiti uz prigodne festivalske popuste. Oni željni novih znanja ili unapređenja već postojećih, moći će sudjelovati na brojnim radionicama pa će tako, između ostalog, imati priliku naučiti od Tee Radić, vlasnice Terra Ceramice, kako izraditi zdjelicu ili vazu ili pak od tvoraca Dnevne doze biljaka naučiti kako izraditi biljni terarij ili pak sukulentni vrt i kako se brinuti o njima. Svima onima koji planiraju (pre)uređenje doma u vlastitoj organizaciji dobro će doći radionica u kojoj će od arhitektice Ivane Niskote, poznate po blogu Dekorum, naučiti kako mjeriti prostor, skicirati tlocrt te osnove o tome kako urediti i organizirati kuhinju ili pak dnevni boravak. Posjetitelji će moći razgledati i prodajnu izložbu 36 Mountains koja za cilj ima približite ilustracije te autorske crteže široj javnosti ka i dati priliku mladim autorima za afirmaciju.
„Iako je organiziranje sajma veliki izazov i rizik, uzbuđenje i radost stvaranja novoga projekta je uvijek prisutno i to je ono, što nas, uz činjenicu da smo stvorili sajam koji sad već ima tradiciju, ime i ugled, tjera da idemo naprijed i da ne sumnjamo u sebe. Uzor su nam bili veliki međunarodni sajmovi pa smo od početka postavili visoko ljestvicu“, istaknula je Mirjana Mikulec te dodala: „Posjetitelje smo već navikli na bogatu i raznoliku ponudu te pregršt noviteta u svijetu gradnje i opremanja doma, tako da ih ni ove godine nećemo iznevjeriti. Posjetitelji ovdje mogu dobiti ideje, inspiraciju, informacije i savjete iz prve ruke te vidjeti trendove i novitete u svijetu uređenja i opremanja doma. Bit će zanimljivo vidjeti koliko su se trendovi u interijerima promijenili u posljednje dvije godine i koliko su aktualna događanja utjecala na njih.“
Kako bi odrasli u miru mogli razgledavati sajamsku ponudu, za djecu će biti organiziran dječji kutak, svojevrsna oaza dječje igre i kreativnosti koja će se odvijati pod budnim okom teta čuvalica i stručnog osoblja.
I ovogodišnji InDizajn sajam ima humanitarnu notu. Naime, kao i na četvrtom izdanju sajma, i ovaj put će biti organizirana akcija u suradnji s Udrugom Nismo same – udrugom žena oboljelih i liječenih od raka. Svi posjetitelji će tijekom tri dana sajma moći posjetiti „Humanitarni buvljak s poznatima“ na kojem će moći kupiti predmete koje su donirale osobe iz javnog i društvenog života kako bi se prikupio novac za rad udruge, a cilj je prikupiti dodatni novac za projekt taksi prijevoza žena oboljelih od raka na kemoterapiju i s kemoterapije „Nisi sama – ideš s nama!“
Sajam InDizajn koji svake godine privuče brojne izlagača kao i tisuće posjetitelja iz Hrvatske i regije, rezultat je uspješne dugogodišnje suradnje Mirjana Mikulec interijeri i RTL Hrvatska kojim žele nastaviti s približavanjem sve popularnije teme uređenja domova široj javnosti.
”Iznimno nam je drago što možemo najaviti novo izdanje InDizajn sajma interijera, projekt koji predstavlja svojevrstan iskorak u poslovanju naše kuće i koji je tijekom četiri godine postojanja zaista nadmašio sva naša, a vjerujemo i očekivanja naših vjernih izlagača i posjetitelja“, kaže Marko Mitrović, direktor Odjela digitalne prodaje i diverzifikacije u RTL Hrvatska.
Ako ste zaljubljenik u dizajn interijera ili ako ste pak samo znatiželjni vidjeti što je novu u svijetu uređenja domova, ne propustite peto izdanje InDizajn sajma od 23. do 25. rujna u Areni Zagreb.
FOTO: Darko Mihalić
Premda se uglavnom govori o temama kao što su zdravlje prostate i testira, glavni ciljevi Movember-a su edukacija muškaraca o važnosti brige o vlastitom zdravlju te poticanje na obavljanje redovitih pregleda