Posjetitelje očekuje nezaboravan provod jer od 29. studenog pa tijekom cijelog prosinca blagdanska čarolija obuhvatit će tri poznate gradske lokacije
Svi zaposlenici Kauflanda koji sudjeluju u akciji za dobrobit zajednice dobivaju plaćeni slobodan dan i zahvalnicu za svoj posebni angažman.
No ovo nije prvi put da zaposlenici Kauflanda pokazuju veliko srce i brigu za lokalnu zajednicu. Na ovaj mjesec održanoj UNICEF-ovoj virtualnoj utrci Mliječna staza sudjelovalo je čak 45 zaposlenika Kauflanda, koji su skupili gotovo 2.000 kilometara mogućnosti za djecu s teškoćama u razvoju. Zaposlenici se spremno uključuju u utrku od samih početaka, baš kao i Kaufland koji je već petu godinu za redom glavni sponzor Mliječne staze.
„Ponosni smo na naše zaposlenike koji se rado odazivaju ovakvim akcijama i zbilja aktivno doprinose dobrobiti zajednice i čišćem okolišu. Očuvanje prirode te briga za okoliš i klimu izuzetno su nam važni i dio su naše korporativne kulture, ali i strateških ciljeva“, pojasnila je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.
Uz sve navedeno, Schwarz grupa je na temelju postojećih ugljičnih otisaka definirala posebne ciljeve i mjere pomoću kojih će kontinuirano smanjivati emisije CO2 u poslovanju i opskrbnom lancu. U skladu s klimatskom strategijom Kaufland se kao dio Schwarz grupe vodi načelom da se emisije prije svega gdje god je moguće izbjegavaju; ukoliko ih nije moguće izbjeći pokušavaju se što više smanjiti, a ukoliko ni jedno ni drugo nije moguće, emisije se kompenziraju putem različitih certificiranih projekata. Kako bi postigli svoje ambiciozne klimatske ciljeve, u sklopu klimatske strategije razvili su i opsežan akcijski plan – koji se ne odnosi samo na emisije u vlastitim pogonima i poslovnicama, već i na emisije vezane za podrijetlo sirovina u procesu lanca opskrbe.
Valja podsjetiti da je Kaufland prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je ukinuo plastične vrećice na blagajnama, a u borbi za zaštitu klime sada idu i korak dalje pružajući održiva alternativna rješenja – pridružite se i Vi kupovinom nove višekratne vrećice koja u sastavu ima 80% reciklirane folije iz trgovina Kauflanda i odgovorne vrećice za voće i povrće.
Više o društvenoj odgovornosti ovog trgovačkog lanca pročitajte na kaufland.hr/djela.
Premda se uglavnom govori o temama kao što su zdravlje prostate i testira, glavni ciljevi Movember-a su edukacija muškaraca o važnosti brige o vlastitom zdravlju te poticanje na obavljanje redovitih pregleda